Merhaba, yakın zamanda sayın Adem Helvacı Bey in incelemelerine rast geldim. Kedisi çok tecrübeli ve kişilere yardım etmeyi seviyor gibi. Yaklaşık 10 senelik LG smart tvmiz anakart arızası yapıp sürekli kendi kendine kapanıp açıldığı için yeni bir televizyon alma ihtiyacımız doğdu.Odamız küçük olduğu için şimdiki 32 inç ekran yerine en fazla 43 inç tercih edebiliyoruz. Adem Bey\'in Onvo F900 incelemesinden de yerli cihazın ne kadar bizim için yeterli ve olumlu olduğunu gördük. Fakat birkaç gündür baktığıma göre internette stok yok. Bunun yerine başka bir Android TV baktık ama ne panel bilgisi ne de işletim sistemi kapsam bilgisi yeterli şekilde sitelerde belirtilmiyor. Bu yüzden garanti olsun diye Samsung 43BU8000 modeline yaklaştık. Sonra da bu siteyi keşfettim.Sorum şu, Onvo 43F900 gibi paneli ve işletim sistemi android olan başka bir TV önerebilir misiniz?Bütçemiz yaklaşık 10 bin lira. Ve internette Tizen OS ile ilgili pek de olumlu şeylere rastlamadım son günlerde. Siz bu Samsung televizyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Ayrıca panel bilgilerini nasıl öğrenebilirim?
Merhaba; 43F900 modeli F900 serisinde en beğendiğim ve en çok önerdiğim ürün oldu. Sonrasında 50 sonrasında ise 55F900 yani 43 mü 50 mi deseniz 43 derim, 55 mi 50 mi deseniz 50 derim :D
Stok olmadığı konusunu birkaç gündür ben de duyuyorum. Aslında bu saatte olmasa firma yetkilisine sorardım üretim planlaması var mı diye. Olsa da zaten yetişmez sadece genel bilgim olsun diye ben de merak ettim, öğrenirim mutlaka.
Bu segmentte önerebilecek çok fazla ürün ne yazık ki yok özellikle fiyat konusuna da bakınca. Tizen konusunda arıza anlamında bana göre sorun yok ancak benim en büyük eleştirim (Bixby hariç) Türkçe sesli komut ve Dolby Vision konusunda inat ediyor olmaları. BU8000 de 50 55 65'' olanları biliyorum ama 43'' de panel üreticisi kim inanın hatırlamıyorum. Ofisteki şlisteden bakıp bilgi vermem lazım ki hafta içi fırsatım olur ancak.
Cevabınız için çok teşekkür ederim. Onvo'nun stok bilgisi ve Samsung'un panel bilgisini öğrenince paylaşabilir misiniz? İyi günler.
Adem hocam ben de bu televizyonun panelini çok merak ediyorum. Yanıtınızı merakla bekliyoruz. İyi çalışmalar, kolaylıklar diliyorum.
43BU8000 AUO panel. F900 serisi ise aldığım bilgilere göre artık bulmak zor.
Ellerinde stok kalanlar haricinde firmadan tedarik olmaz artık. Yeni serilerin üretimlerine geçtiler.
Çok teşekkür ederim Adem Bey. Yalnız panelin modelini de söyleyebilme şansınız var mı?